Basket 0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke
×

Vpiši iskalni niz

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine https://www.agrocom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.agrocom.si     

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.agrocom.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja.

Spletno prodajo na www.agrocom.si izvaja podjetje AGROCOM podjetje za proizvodnjo, trgovino ter storitve d.o.o., vpisano v sodni register 1/02582/00.

Spletna trgovina www.agrocom.si vam preko spleta omogoča nakup izdelkov za kmetijstvo, vrt, obrt in dom, kar je razvidno iz prikaza na podstraneh https://www.agrocom.si/spletna_trgovina/. Na spletnem mestu www.agrocom.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Naročanje

Spletni nakup v spletni trgovini www.agrocom.si se lahko opravi kot gost ali kot registriran uporabnik. V obeh primeri se v našo bazo beležijo podatki uporabnikovega opravljenega nakupa. Postopek registracije se lahko opravi skozi korake nakupa ali ločeno na podstrani “Prijava”. Z registracijo uporabnik pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nesporno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registriranim uporabnikom je v nadaljevanju omogočen vpogled v zgodovino svojih opravljenih naročil in podatke svojega uporabniškega računa. Podatke svojega uporabniškega računa lahko vsak uporabnik kadarkoli spremeni z vpisom v svoj profil. Podatek, ki ga ni mogoče spreminjati je e-mail naslov. V primeru, da uporabnik želi spremeniti svoj e-mail naslov, si mora kreirati nov uporabniški račun s postopkom registracije. Varovanje osebnih podatkov je opisano v nadaljevanju pod posebno točko.

Ob vsakem naslednjem nakupu se mora uporabnik v spletno trgovino prijaviti z ob registraciji pridobljenem uporabniškem imenu in geslu, po prijavi v spletno trgovino pa lahko v zavihku Moj račun svoje podatke spreminja, posodablja in pregleduje  (naslov, geslo za dostop, pregled preteklih naročil itd.).

Po pregledu ponudbe ob izbranih artiklih uporabnik izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (zavihek desno zgoraj), ki jo lahko uporabnik kadarkoli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik naročilo zaključi s klikom na gumb »Na blagajno«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. 

V košarici uporabnik opravi celoten nakup:

1. Uporabnik pregleda svoje naročilo (seznam in količino artiklov) in ga poljubno spremeni; v primeru spremembe količine se znesek v košarici avtomatsko preračuna. V kolikor ima kodo za popust, jo lahko vneset in uporabo le te potrdite s klikom na gumb »Uporabi«. Promo kode so lahko omejene s časom veljavnosti, številom in vrednostjo.

2.  Vnos podatkov naročnika: v ustrezna okenca vnese ime in priimek, naslov naročnika, kraj dostave, telefonsko številko, elektronski naslov. Po želji lahko v okence »Komentar« vpiše posebne želje, zahteve in druge komentarje.  Če naročnik želi dostavo na drug naslov, označi okence »želim dostavo na drug naslov« in v temu sledeča ustrezna polja vpiše želene podatke. V primeru, da uporabnik želi račun na podjetje, mora to obkljukati ter dopisati podatke podjetja: vpiše ime podjetja, davčna številka in ali je zavezanec za DDV.

3. Vnos podatkov naročila: v ustreznih okencih izberete način plačila (po povzetju, po predračunu, s kreditno kartico, paypal) in način dostave (osebni prevzem na lokaciji trgovine ali pa dostava preko dostavne službe - strošek pošiljanja bo prikazan pred oddajo naročila).

4.  Pod naročenimi izdelki oz. naročilom si lahko ogleda strošek dostave, skupno ceno naročila z DDV, višino davka ter končni znesek za plačilo naročenega.

5.  Sprejem splošnih pogojev poslovanja: kupec se seznani s splošnimi pogoji poslovanja ter v okencu označi, da je z njimi seznanjen in da jih sprejema.

6.  S klikom na gumb »Potrdi« zaključi nakup in izvede naročilo. Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati prejme tudi e-poštno sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov, katerega je vpisal v košarici. Pri izbiri plačila kreditna kartica ali paypal, je uporabnik ustrezno preusmerjen na vmesnik, kjer do konca izvede plačilo in se mu po uspešno izvedenem plačilu prikaže potrditvena stran nakupa. Hkrati na vpisan e-naslov prejme povzetek naročila.

Z uporabnikovo potrditvijo in izvedbo naročila, podjetje Agrocom d.o.o. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.

Pred potrditvijo kupec naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko ponudnik pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarici.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Agrocom d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Agrocom d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila.

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Agrocom d.o.o., Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov spletni.nakupi@agrocom.si ali po telefonu na št. (02) 80 50 522.

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju se ne razlikujejo od osnovne tarife.

Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija

V skladu z ZVPot podjetje Agrocom d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu.

Kupec mora podjetje Agrocom d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev od odkritja napake in hkrati omogočiti pregled blaga. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

V podjetju Agrocom d.o.o. se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili.

Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) javite preko e-pošte spletni.nakupi@agrocom.si ali preko telefona na št. (02) 80 50 522.

Po potrditvi oz. uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko Pošte Slovenije ali drugega ponudnika oz. se dogovorili za prevzem v kakšnem od naših prodajnih centrov. Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računih in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Obrazec za vračilo artikla v garanciji se nahaja tukaj.

Čas v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga in nadomestne dele je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Ponudnik je s svojim lastnim servisom organiziranem na sedežu podjetja na Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in samostojno odloča o reševanju reklamacij, o zamenjavi izdelka v okvari, razen v primerih kjer je označeno drugače.

Kupec mora ob uveljavljanju garancije dostaviti z opremo tudi garancijski list in račun, kjer je naveden datum nakupa, serijska številka in garancijski čas za posamezni artikel.

Garancijska doba za artikel, ki ga stranka pošlje ali prinese v podjetje Agrocom d.o.o. v popravilo ali garancijsko zamenjavo, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem listu. Ta doba začne teči od datuma, navedenega na računu oz. garancijskem listu artikla. Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe opreme, ki jo dobavlja podjetje Agrocom d.o.o., niso pokrite z garancijskimi pogoji.

Popravila izvajamo hitro in kakovostno. Uporabljajo se izključno samo originalni rezervni deli.

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO

Cene

Vse cene so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (popusti…) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.agrocom.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji.

Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je podatek o ceni napačen oz., da se cena spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa.

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

V spletni trgovini www.agrocom.si so na voljo naslednji načini plačila:

  • po povzetju (kupec plača stroške dostave),
  • po predračunu - po nakupu na vpisan e-naslov prejmete podatke za plačilo, na podlagi katerih izvedete plačilo
  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • plačilo s Paypal-om.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na www.agrocom.si ali na št. (02) 80 50 522 za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. 

Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e- naslov spletni.nakupi@agrocom.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo ponudnik naročilo preklical.

Plačilo na TRR podjetja Agrocom d.o.o. se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila Po predračunu. 

Dostava in prevzem

Naročeno blago, ki je na zalogi, bomo v dostavo oddali v največ 3 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije ali drugim dostavljavcem. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe.

Blago kupljeno v spletni trgovini www.agrocom.si lahko prevzamete tudi osebno v Trgovini podjetja Agrocom d.o.o., Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, znotraj odpiralnega časa. Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. V zavihku način dostave označite »Prevzem v trgovini«.

Kupec je pred prevzemom dolžan blago vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Obvestilo o reklamaciji mora nemudoma poslati na e-naslov spletni.nakupi@agrocom.si ali ga osebno oddati v PSC Agrocom d.o.o., Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica.

Stroški dostave, račun

Stroške pakiranja in dostave plača kupec. Strošek se izračuna glede na veljaven cenik in maso pošiljke. Strošek pošiljanja bo izračunan in ločeno prikazan pred oddajo naročila. DDV je vključen v ceno dostave.

Stroški pakiranja in dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www.agrocom.si. 

Kupec prejme blago dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavne službe.

Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov na zahtevo pošlje kupcu tudi račun in sicer v elektronskem formatu na e-naslov kupca.

V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, ker kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe in v tem času pošlje pisno obvestilo o odstopu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Agrocom d.o.o, Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, e-pošta: spletni.nakupi@agrocom.si, telefon: (02) 50 522 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe/pisno po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik uporabi priloženi vzorec-odstopni obrazec, ki je potrošniku na voljo tukaj (v pripravi).

V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredne stroške vračila blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopa, mora blago vrniti ponudniku čimprej oz. najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in kopijo originalnega računa.

Ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Ponudnik ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Podjetje Agrocom d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec lahko poveže s podjetjem Agrocom d.o.o. telefonsko na številko (02) 80 50 522 ali po elektronski pošti na spletni.nakupi@agrocom.si

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Agrocom d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.

Morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.agrocom.si med kupcem in podjetjem Agrocom d.o.o., bosta stranki prvenstveno reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Varovanje osebnih podatkov

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.

Podjetje Agrocom d.o.o. se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ustrezna zaščita pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb). Kljub ustreznim tehničnim in organizacijskim postopkom za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo, podjetje Agrocom d.o.o. ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno originalno opremo svojega računalnika, ki je posodobljena in protivirusno zaščitena.

Za potrebe Poslovanja podjetje Agrocom d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu www.agrocom.si ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki.

O piškotkih in njihovi uporabi

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe. Preberi več

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine

Naziv: AGROCOM podjetje za proizvodnjo, trgovino ter storitve d.o.o.
Naslov: Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica
Spletna stran: https://www.agrocom.si
E-pošta: spletni.nakupi@agrocom.si
Telefon: (02) 80 50 522
Pritožbe in spori: Stvarno pristojno sodišče v Mariboru
Trgovina: AGROCOM podjetje za proizvodnjo, trgovino ter storitve d.o.o.
Trgovina: Agrocom d.o.o.
Faks: (02) 80 50 510
Identifikacijska številka za DDV: SI 99 333 147
Matična številka: 5399025
Transakcijski račun:
- SI56 0443 0000 0154 150, Nova KBM
- SI56  1010 0004 7334 055, Banka Intesa Sanpaolo d. d.

 Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine www.agrocom.si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.