Basket 0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke
×

Vpiši iskalni niz

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine https://www.agrocom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.agrocom.si     

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.agrocom.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja.

Spletno prodajo na www.agrocom.si izvaja podjetje AGROCOM podjetje za proizvodnjo, trgovino ter storitve doo, vpisano v sodni register 1/02582/00.

Spletna trgovina www.agrocom.si vam preko spleta omogoča nakup izdelkov za kmetijstvo, vrt, obrt in dom , kar je razvidno iz prikaza na podstrane https://www.agrocom.si/spletna_trgovina/. Na spletnem mestu www.agrocom.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cenah. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Naročanje

Spletni nakup v spletni trgovini www.agrocom.si lahko opravite kot gost ali kot registriran uporabnik. V obeh primerih se v naši bazi beležijo podatki opravljenega nakupa uporabnika. Postopek registracije se lahko opravi s korakom nakupa ali ločeno na podstrani “Prijava”. Z registracijo uporabnik pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter gesla. Uporabniško ime in geslo uporabnika nesporno določa in povezuje z vnesenimi podatki. Registriranim uporabnikom je v nadaljevanju omogočen vpogled v zgodovino svojih opravljenih naročil in podatke svojega uporabniškega računa. Podatke svojega uporabniškega računa lahko vsak uporabnik kadarkoli spremeni z vpisom v svoj profil. Podatek, ki ga ni mogoče spremeniti, je naslov e-pošte. V primeru, da uporabnik želi spremeniti svoj e-poštni naslov, si moraš ustvariti nov uporabniški račun s postopkom registracije. Varovanje osebnih podatkov je opisano v nadaljevanju pod posebno točko.

Ob vsakem naslednjem nakupu se mora uporabnik v spletno trgovino prijaviti z ob registraciji pridobljenim uporabniškim imenom in geslu, po prijavi v spletno trgovino pa lahko v zavihku Moj račun spreminja svoje podatke, posodablja in pregleduje (naslov, geslo za dostop, pregled preteklih naročil itd.). ).

Po pregledu ponudbe izbranih artiklov uporabnik izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (zavihek desno zgoraj), ki ga lahko uporabnik kadar koli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik naročilo zaključi s klikom na gumb »Na blagajno«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. 

V košarici uporabnik opravi celoten nakup:

1.  Uporabnik pregleda svojo naročilo (seznam in količino artiklov) in ga poljubno spremeni; v primeru spremembe količine se znesek v košarici avtomatsko preračuna. V kolikor imate kodo za popust, jo lahko vnesete in jo potrdite s klikom na gumb »Uporabi«. Promocijske kode so lahko omejene s časom veljavnosti, številom in vrednostjo.

2.   Vnos podatkov naročnika: v ustrezna okna vneseno ime in naslov, naslov naročnika, kraj dostave, telefonsko številko, elektronski naslov. Po želji lahko v okence »Komentar« vpiše posebne želje, zahteve in druge komentarje. Če naročnik želi dostavo na naslov zdravila, označi okence »želim dostavo na naslov zdravila« in v tem primeru sledeča ustrezna polja vpišejo želene podatke. V primeru, da uporabnik želi račun na podjetje, mora obkljukati ter dopisati podatke podjetja: vpiše ime podjetja, davčno številko in ali je zavezanec za DDV.

3. Vnos podatkov naročila: v ustreznih okencih izberite način plačila (po prevzemu, po predračunu, s kreditno kartico, paypal) in način dostave (osebni prevzem na lokaciji trgovine ali pa dostava preko dostavne službe - strošek pošiljanja bo prikazan pred oddajo naročila).

4.  Pod naročenimi izdelki oz. naročilom si lahko ogledate strošek dostave, skupno ceno naročila z DDV, višje davka ter končni znesek za plačilo naročenega.

5.   Sprejem splošnih pogojev poslovanja: kupec se seznani s splošnimi pogoji poslovanja ter v okencu označi, da je z njimi seznanjen in da jih sprejema.

6.   S klikom na gumb »Potrdi« zaključi nakup in izvede naročilo. Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati pa tudi e-poštno sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov, ki ga je vpisal v košarico. Pri izbiri plačila s kreditno kartico ali paypal je uporabnik ustrezno preusmerjen na potrditveno povezavo, kjer do konca izvede plačilo in se mu po uspešno izvedenem plačilu prikaže stran nakupa. Hkrati na vpisan e-naslov prejme povzetek naročila.

Z uporabniško potrditvijo in izvedbo naročila podjetje Agrocom doo pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.

Pred potrditvijo nakupa naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali dejansko napačnih cen, ki se lahko pojavijo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti lahko ponudnik preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarico.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Agrocom doo in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka naprej tako vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Agrocom doo kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o nakupu ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja, ki jih nepreklicno in popolnoma priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila.

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Agrocom doo, Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica.

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov spletni.nakupi@agrocom.si ali po telefonu na št. (02) 80 50 522.

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju se ne uporabljajo od osnovne tarife.

Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija

V skladu z ZVPot podjetje Agrocom doo nosi odgovornost za stvarne napake na blagu.

Kupec mora podjetje Agrocom doo o morebitnih stvarnih napakah skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev od odkritja napake in hkrati omogočiti pregled blaga. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu učinka urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

V podjetju Agrocom doo se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili.

Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) javite preko e-pošte spletni.nakupi@agrocom.si ali preko telefona na št. (02) 80 50 522 .

Po potrditvi oz. uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljk preko Pošte Slovenije ali drugega ponudnika oz. se dogovorili za prevzem v kakšnem od naših prodajnih centrov. Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem seznamu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računih in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Obrazec za vračilo artikla v garanciji se nahaja  tukaj .

Čas v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga in nadomestne dele je najmanj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Ponudnik je s svojim lastnim servisom organiziran na sedežu podjetja na Stepišnikovi 2a, 2310 Slovenska Bistrica, usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in samostojno odločanje o reševanju reklamacij, o zamenjavi izdelka v okvari, razen v primerih, kjer je označeno drugače.

Kupec mora ob uveljavljanju garancije dostaviti z opremo tudi garancijski list in račun, kjer je naveden datum nakupa, serijska številka in garancijski čas za posamezne artikle.

Garancijska doba za artikel, ki ga stranka pošlje ali prinese v podjetje Agrocom doo v popravilo ali garancijsko zamenjavo, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem seznamu. Ta doba začne teči od datuma, navedenega na računu oz. garancijskem listu artikla. Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe opreme, ki jo dobavlja podjetje Agrocom doo, niso pokrite z garancijskimi pogoji.

Popravila izvajamo hitro in kakovostno. Uporabljajo se izključno samo originalni rezervni deli.

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO

Cene

Vse cene so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (popusti…) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.agrocom.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji.

Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je podatek o ceni napačen oz., da se cena spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa.

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v formatu .pdf) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

V spletni trgovini www.agrocom.si so na voljo naslednji načini plačila:

  • po povzetju (kupec plača stroške dostave),
  • po predračunu - po nakupu na vpisan e-naslov določite podatke za plačilo, na podlagi katerih izvedete plačilo.
  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • plačilo s Paypal-om.

Pri plačilu s kreditno kartico prek spleta nas v primeru preklice naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika opravite na www.agrocom.si ali na št. (02) 80 50 522 za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. 

Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e- spletni naslov.nakupi@agrocom.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo ponudnik naročilo preklical.

Plačilo na TRR podjetja Agrocom doo se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila Po predračunu. 

Dostava in prevzem

Naročeno blago, ki je na zalogi, bomo v dostavo oddali v največ 3 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije ali drugim dostavljavcem. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe.

Blago kupljeno v spletni trgovini www.agrocom.si lahko prevzamete tudi osebno v Trgovini podjetja Agrocom doo, Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, znotraj odpiralnega časa. Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. V zavihku način dostave označite »Prevzem v trgovini«.

Kupec je pred prevzemom dolžan blago vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Obvestilo o reklamaciji mora nemudoma poslati na e-naslov spletni.nakupi@agrocom.si ali ga osebno oddati v PSC Agrocom doo, Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica.

Stroški dostave, račun

Stroške pakiranja in dostave plača kupec. Strošek se izračuna glede na veljaven cenik in maso pošiljke. Strošek pošiljanja bo izračunan in ločeno prikazan pred oddajo naročila. DDV je vključen v ceno dostave.

Stroški pakiranja in dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www.agrocom.si. 

Kupec prejme blago dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavne službe.

Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi originalni račun z vsemi podatki v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov na zahtevo pošlje kupcu tudi račun in sicer v elektronskem formatu na e-naslov kupca.

V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na račun sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, ker pozneje podanih pogodb glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo uporabil.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe in v tem času pošlje pisno obvestilo o odstopu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Agrocom doo, Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica, e-pošta: spletni.nakupi@agrocom.si , telefon: (02) 50 522 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe/ pisno po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik uporabi priložen vzorec-odstopni obrazec, ki je potrošniku na voljo tukaj (v pripravi).

V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredne stroške vračila blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopa, mora blago vrniti ponudnika čimprej oz. najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in kopijo originalnega računa.

Ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Ponudnik ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazala, da je blago poslal nazaj.

Pravico do vračanja kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Podjetje Agrocom doo spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadevalo zagotoviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec lahko poveže s podjetjem Agrocom doo telefonsko na številko (02) 80 50 522 ali po elektronski pošti na spletni.nakupi@agrocom.si

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Agrocom doo bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in sporočilo kupcu, ki ga je dolgo obravnavalo in ga obveščalo o poteku postopka.

Morebitne spore, ki bi jih nastali z uporabo spletne trgovine www.agrocom.si med kupcem in podjetjem Agrocom doo, so stranke predvsem reševale sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Varovanje osebnih podatkov

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obvestil o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.

Podjetje Agrocom doo se uveljavlja, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki poravnala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ustrezna zaščita pred nakupom, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb). Kljub ustreznemu tehničnemu in organizacijskemu postopku za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo, podjetje Agrocom doo ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internetni navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno originalno opremo svojega računalnika, ki je posodobljen in protivirusno zaščiten.

Za potrebe Poslovnega podjetja Agrocom doo zbira naslednje uporabniške podatke: ime in naslov, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu www.agrocom.si ne odgovarjajo za točnost podatkov. . . , ki jih vnesejo uporabniki.

Nagradna igra: BOŽIČNI VRTNARSKI PAKET

Splošne določbe

Organizator in izvajalec Facebook nagradne igre »Božični vrtnarski paket« od dne 6. 12. 2022 (v nadaljevanju: nagradna igra), je družba (v nadaljevanju organizator ali Agrocom ali upravljavec). Ta pravila in pogoji so podrobneje opisani v nadaljevanju in določajo način izvedbe nagradne igre, katere namen je promocija družbe AGROCOM trgovina, doo, in v času izvajanja nagradne igre objavljena v Fb skupini https://www.facebook.com/Zeleni-svet -468788239803308/, v komentarju pod objavo z nagradno igro. Nagradna igra ni sponzorirana s strani Facebooka in ni povezana s Facebookom kot podjetjem. Vse informacije, ki jih uporabnik posreduje v nagradni igri, je organizator in izvajalec nagradne igre. S temi pravili in pogoji organizator določa [pravila, obveznosti in pogoje za sodelovanje v nagradni igri. S pristopom k sodelovanju v nagradni igri Udeleženci se strinjajo, da se strinjajo s pravili v pogojih nagradne igre in jih v celoti sprejemajo.

Pogoji sodelovanja v nagradni igri

V nagradni igri lahko sodelujejo fizične osebe, starejše od 18 let s stalnim ali z začasnim bivališčem v Republiki Sloveniji, ki sprejemajo ta pravila pod pogojem nagradne igre in bodo v izbranem obdobju izpolnile vse potrebne korake za sodelovanje. Organizator ne prevzema odgovornosti za primer sodelovanja oseb, ki bodo lažno izkazovale starost nad 18 let. Sodelovanje v nagradni igri je prostovoljno. Nakup ni dovoljen za sodelovanje v nagradni igri. Udeleženci sami krijejo vse stroške sodelovanja v nagradnih igrah. Vsak udeleženec lahko sodeluje v nagradni igri le enkrat. V nagradni igri ni dovoljeno sodelovati pravni osebi.

Trajanje nagradne igre in potek sodelovanja 

Nagradna igra poteka od 6. do 12. 12. 2022 v Fb skupini https://www.facebook.com/Zeleni-svet-468788239803308/ .

Namen nagradne igre in potek sodelovanja 

Namen nagradne igre je promocija dobavitelja. V nagradni igri sodeluje vsak, ki v času trajanja nagradne igre:

- Pod objavo, objavljeno na Zelenem Svetu Facebook profilu kliknite na povezavo https://trgovina.agrocom.si/spletna-trgovina/bozicni-paketki?fbclid=IwAR1pRDa3OfucNslaAbCCNXn5sst5ave9pxDAih3PV6HS49SI1KNUWzL34ww

- Komentira kateri paket bi želel/a prejeti: VRTNARKA, CVETLIČARKA, MESAR, GOSPODAR, PIKAPOLONICA, JEŽEK

- Označi prijatelja za podelitev darila

- Deli objavo, da jo opazijo tudi prijatelji

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi, ki upoštevajo pravila v pogojih nagradne igre. Z oddajo komentarjev se sodelujoči strinjajo s pogoji in pravili te nagradne igre in z obdelavo osebnih podatkov s strani organizatorja te nagradne igre. V kolikor sodelujoči izpolnjujejo pogoje za sodelovanje v nagradni igri, imajo enake možnosti za pridobitev nagrade. Stroške sodelovanja nosijo udeleženci nagradne igre. S sodelovanjem v nagradnih igrah se šteje, da uporabnik sprejema splošne pogoje sodelovanja v nagradnih igrah.

Organizator si pridržuje pravico do dopolnitve pogojev sprememb nagradne igre ter se zavezuje, da bodo vse spremembe objavljene na spletni strani Agrocom. Nagrade ni mogoče zamenjati za denar ali kakšno drugo nagrado. Prenos nagrad na tretjo osebo ni možen. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da ne podeli nagrad, če se ugotovi, da je uporabnik v igri sodeloval v nasprotju s pravili nagradne igre.

Nagrada in nagradno žrebanje 

Žrebanje bo potekalo 12. 12. 2022 na sedežu družbe Agrocom, doo, Ljubljanska cesta 99, 2310 Slovenska Bistrica. Med udeleženci vseh nagradnih iger, ki bodo izpolnili vse potrebne korake za sodelovanje, bomo v žrebanju izžrebali 1 nagrajenca, ki bo prejel nagrado: Božični vrtnarski paket po želji: VRTNARKA, CVETLIČARKA, MESAR, GOSPODAR, PIKAPOLONICA, JEŽEK

V žrebanju sodelujejo vsi, ki bodo v času nagradne igre izpolnili vse navedene pogoje. Žrebanje bo 12. 12. 2022., žreb se bo izvedel s pomočjo računalniških aplikacij, ki vsem sodelujočim izpolnjujejo pogoje za sodelovanje, omogočajo enake možnosti izrebanja. Izvedbo nagradne igre in samo nagradno žrebanje bo nadzorovala komisija v sestavi predstavnikov organizatorja. O nagradnem žrebanju se vodi zapisnik, ki vsebuje podatke o: datumu, uri in kraju žrebanja, prisotnih osebah, poteku žrebanja in nagrajencih. Zapisnik se hrani pri organizatorju.

Rezultati žrebanja bodo javno objavljeni z imenom in priimkom nagrajenca oz. imenom njegovega računa na Facebooku najkasneje 3 delovne dni po koncu žrebanja v Fb skupini https://www.facebook.com/Zeleni-svet-468788239803308/ .

Obveščanje in objava nagrajenca ter prevzem nagrade

Nagrajenec bo obveščen o nagradi preko oznake (tagg) v komentarju pod nagradno igro. Nagrajenec mora najkasneje v 5 dneh po objavi nagrajenca v označbi (tagg) posredovati svoje podatke (elektronski naslov) organizatorju, le ta pa ga bo nadalje obveščal o prevzemu nagrade preko e pošte. V primeru, da nagrajenec zahtevanih podatkov ne posreduje v roku, se šteje, da se nagradi odgovarja. Nagrajenec bo o podrobnih navodilih glede prevzema nagrad obveščen nato po elektronskem sporočilu s strani organizatorja. Nagrade ni bilo mogoče zamenjati niti zahtevati izplačila njene denarne protirednosti v gotovini. Nagrade ni mogoče prenesti na drugo osebo. Morebitne stroške, ki so povezani s pridobitvijo ali z uporabo nagrad, krije nagrajenec sam.

Vrednost nagrade ne presega 42,00 eur, zato ta nagrada ni obdavčena. Organizator si pridržuje pravico, da se nagrada ne podeli, če ugotovi, da je nagrajenec v nagradni igri sodeloval v nasprotju s temo pravil oz. ne posreduje zahtevanih podatkov v petih dneh od poslanega e-poštnega sporočila.

Zbiranje, obdelovanje in varstvo osebnih podatkov

Organizator obdeluje zbrane osebne podatke sodelujočih v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 z dne 16. 10. 2007) in UREDBO (EU) 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov). podatkov) z dne 27. aprila 2016 samo za namene izvedbe nagradne igre in namene obveščanja o nagrajencih. Organizator Agrocom, doo, Ljubljanska cesta 99, 2310 Slovenska Bistrica zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu in Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov (GDPR). V kolikor bo organizator podatke hranil dlje časa in jih želel uporabiti za druge namene, mora prejeti od nagrajencev izrecno prednost.

Udeleženci v nagradni igri tudi soglašajo, da upravljavec, zbirke podatkov vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko zbranih osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. (Uradni list RS, št. 94/07) ter drugimi (npr. davčnimi) predpisi.

Od nagrajenca se bodo zbrali podatki, ki so ime, naslov, številka mobilnega telefona, ali veljaven elektronski naslov, naslov bivališča. Pridobljene podatke bo organizator nagradne igre hranil do poteka zakonskega roka njihove hrambe, oz. do izpolnitve namena, za katerega so bili posredovani.

S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči dovoljujejo uporabo navedenih osebnih podatkov družbe AGROCOM trgovina, doo za namen izvedbe predmetne nagradne igre.

Udeleženec/nagrajenec je s sprejemom teh pravil pod pogoji za udeležbo v nagradni igri zaznan, da:

- Se bodo pridobljeni osebni podatki obdelovali, do izpolnitvenih namenov, za katere so bili posredovani, oz. dokler udeleženec ne bo zahteval preklica (umika), oz. dokler ne bo sporočilo zahteve za brisanje podatkov;

- Privolitev za obdelavo pridobljenih osebnih podatkov lahko zmagovalec kadar koli prekliče, tako da poda pisno zahtevo po e-pošti na spletni.nakupi@agrocom.si ali pisno na naslov organizatorja: Agrocom, doo, Ljubljanska cesta 99, 2310 Slovenska Bistrica. Pri tem preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelav, ki so se na njeni podlagi izvajale do preklice;

- Ima pravico od upravljavca zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti pogodbo zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov, sicer pa s pisno zahtevo poslano na Agrocom, doo, Ljubljanska cesta 99, 2310 Slovenska Bistrica. ;

- ima pravico pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložiti pritožbo, kolikor meni, da obdelava osebnih podatkov ni skladna s predpisi;

- Lahko pridobljene osebne podatke skladno z namenom, oz. v okviru namena, za katerega so bili posredovani, obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima organizator nagradne igre sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov;

- Pridobljeni osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen tistim uporabnikom, ki bi jih imeli za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkazano drugo pravno podlago;

- Upravljalec osebnih podatkov ne sprejema avtomatiziranih odločitev in ne oblikuje profilov. Avtentično tolmačenje teh pravil določa izključno organizator.

Odgovornost organizatorja 

Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti, ki bi se morebitno pojavila kot posledica nedelovanja spletne strani Facebook, ne glede na razloge nedelovanja. Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje ali nepopolno delovanje elektronske pošte in internetne povezave sodelujočega ali nedelovanje storitev, ki je posledica napačne uporabe ali neznanja uporabe storitve.

V primeru okoliščine, na katero organizator ne more vplivati (višja sila), lahko organizator odpove nagradno igro. O tem morajo mediji prekv obvestiti udeležence. V takem primeru udeležencem ne odgovarja za morebitno nastalo škodo. Organizator ne nosi nobene odgovornosti niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebane nagrade. Vsi spori, povezani s pravicami glede lastniških nagrad, ne vplivajo na pravilo, da organizator dodeli nagrado tistim izbranim osebam, ki jim je organizator poslal svoje podatke v skladu s temo pravil. Organizator bo nagradil v skladu s pravili izročil osebi nagrajenca oz. njeni uradno pooblaščeni osebi, katere podatki bodo navedeni v elektronskem sporočilu, ki ga organizator prejme od nagrajenega. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kršnokoli škodo,

Končne določbe

Pravila nagradne igre se ustavijo v februarju z dnem 6. 12. 2022. Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil. O vseh spremembah nagradne igre in pravilnih bodo udeleženci obveščeni z objavami na že zgoraj omenjenih komunikacijskih kanalih. Morebitna vprašanja in dodatna pojasnila, ki se nanašajo na nagradno igro, lahko uporabniki pošljejo na zasebno sporočilo na Facebook strani Zelenega sveta. Vse pritožbe ali pogodbe glede nagradne igre rešuje organizator in o njih dokončno odloča. Organizator nagradne igre je Agrocom, doo, Ljubljanska cesta 99, 2310 Slovenska Bistrica. Te nagradne igre ne upravlja in ne sponzorira Facebook, niti ni Facebook na noben način povezan z nagradno igro in zanj ni odgovoren. Vse zahteve, komentarje ali pritožbe glede nagradne igre je treba nasloviti na organizatorja.

O piškotkih in njihovi uporabi

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je sprejel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe. Preberi več

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine

Naziv: AGROCOM podjetje za proizvodnjo, trgovino in storitve doo 
Naslov: Stepišnikova 2a, 2310 Slovenska Bistrica 
Spletna stran: https://www.agrocom.si 
E-pošta: spletni.nakupi@agrocom.si
 Telefon: (02) 80 50 522 
Pritožbe in spori: Stvarno pristojno sodišče v Mariboru 
Trgovina: AGROCOM podjetje za proizvodnjo, trgovino in storitve doo 
Trgovina: Agrocom doo 
Faks: (02) 80 50 510 
Identifikacijska številka za DDV: SI 99 333 147 
Matična številka: 5399025 
Transakcijski račun: 
- SI56 0443 0000 0154 150, Nova KBM 
- SI56 1010 0004 7334 055, Banka Intesa Sanpaolo dd

 Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne trgovine www.agrocom.si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.